2/24/11

昨日记载

N时N秒N分前,被N老师抓到
可怜的我 和 凯欣姐姐 :(
无辜的乖小孩前途被糟蹋了 :')
那个N老师真是拥有丰富的教学经验
对话如此 :
老师 : What class are u 2 from?
我 : 4B
老师 : 4B? Are u sure? If i cant find ur name, i will call ur parents.
我 : Ok. Go ahead if u cant find our name.
老师 :What are u 2 doing here?
凯欣姐姐 : Looking at the basketball.
老师 : What? U 2 looked at the boy's ball?
凯欣姐姐 : Basketball.
老师 : How big it is? I nvr seen in my life.
我 : Basketball la teacher.
老师 : How many boys u had seen? What is the feeling?

顿时无话可说 彻彻底底地想撞豆腐 ._.
诬赖也要一个尺度的 
不要以年龄来欺负人

下课去食堂 
悲哀 :( 没有心情
自私的同学
不要就不要 不要拐弯抹角
不要装自己很伟大 很无辜
算了 我放弃考试了
功课 也不想再作了
不会就不会 不及格就不及格
不想再浪费时间求你教
换来的却是耻辱 !

No comments:

Post a Comment